Serveis
A l'avantguarda en servei postvenda de sistemes d'accessibilitat per a transport públic
Masats proporciona una assistència tècnica global amb una xarxa de servei internacional i tallers certificats. Proporcionem formació tècnica per al muntatge i el servei postvenda. Disposem d'eines digitals per al diagnòstic i de consultes de components online. El servei de recanvis es duu a terme directament de fàbrica o a través de distribuïdors autoritzats. Donem suport als fabricants en la validació dels vehicles i també als seus serveis postvenda acreditats.
![Xarxa postvenda](https://www.masats.es/wp-content/uploads/2021/10/1.jpg)
Consulti mapa de xarxa d’assistència postvenda mundial.
![Catàleg](https://www.masats.es/wp-content/uploads/2021/11/cataleg-web-ok.png)
Catàleg de components /Recanvis bàsics, per família de producte.
![Portal de recanvis i documentació](https://www.masats.es/wp-content/uploads/2021/11/bk-portal.jpg)
Portal para identificació de Recanvis. Inclou Documentació de producte.
![Traçabilitat de Producte](https://www.masats.es/wp-content/uploads/2021/12/servicios-tracking-1.jpg)
Consulti Components del seu equip a partir de la Tracking -etiqueta de traçabilitat visible al producte, o per Número de fabricació/Obra del vehicle.
![Extranet de clients](https://www.masats.es/wp-content/uploads/2021/11/bk-extranet.jpg)
Consulti situació de les seves comandes i enviaments, així com informació de condicions.
![Masats Assist.](https://www.masats.es/wp-content/uploads/2022/02/masats-assist.jpg)
Aplicació exclusiva per tallers, per a control de reparacions i garanties. Sol·liciti autorització d’ accés al nostre departament de postvenda.